Blir galen

I dag har jag och Sandra bestämt att hon ska ta över min mobil

min rosa toutch mobil. den är bara 2 månader gammal

Jag tycker om den men jag längtar efter en telefon med knappar.

Men vad händer nu da

när vi ska till att byta så säger min telefon

Telefonlåskod....... Rätt
pinkod.....Rätt
Simlösen.... Fel

vad fan gör man?

Jag har inte en jävla aning om vad det är för kod. Ska ringa samsung support i morgon och fråga och ev tele2
Helvete Helvete Helvete, hatar när det fuckar up.

Natt Natt
Maria

Kommentarer
Postat av: MyzaaN

om du går in på bubblerom.se

och registrerar din blogg i deras bloggtopplista

får du en annons kod som du lägger in på din blog sen får du pengar efter hur många behsökare du haft :) kram

2010-06-14 @ 22:43:28
URL: http://myzaans.se
Postat av: Kenneth

Är inte simlösen detsamma som PUK koden?

2010-06-14 @ 23:27:47
Postat av: Divan

Hoppas du får en underbar vecka sötnos <3

2010-06-15 @ 00:14:26
URL: http://divaan.blogg.se/
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

God morgon min lilla Vän!

Ja,sådant där kan göra en galen. Åkte på semestern förra året och stängde av telefonen som sig bör på flyget. När jag skulle sätta på den igen fick jag också sådana här frågor, som jag givetvis inte kunde besvara. Men det var faktiskt skönt att vara utan telefon en vecka. Hoppas dock att Dina problem löser sig redan i dag.

Blev så glad över de blöta kyssarna Du sände i går.Men jag var helt slut, så jag orkade inte besvara Ditt mail.

Nu ska det bli skönt med en veckas semester. Ser fram mot kursen, sol och salta bad.

Ska krama greker och njuta av livet.

Hoppas att Du också får en fin semester!

Varma kramar till hela familjen!

Biba

2010-06-15 @ 05:40:01
URL: http://www.blondiesblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0