Frönäs.

Hej

I dag har vi haft en nostalgitripp till Gålö och Frönäs.

När vi var små så hade min pappa och hans fru och hela hans tjocka släkt husvagn på Gålö.
I dag åkte vi ut dit och kollade läget, och vi vill verkligen ha en vagn stående på gålö med förtält och en liten inramad tomt.
Vi spelade fotboll ihop och firade midsommar ihop och hoppade säck och dansa kring stången

Vi ska ställa oss i kö till en husvagnsplats för kötiden varierade mellan 2-3 år så vi har tid att planera.

Här kommer lite bilder från idag.



En del av husvagnsplatserna


På andra sidan , dessa vagnar har utsikt mot havet.




Jag som får garvnojja.

När vi gick runt på campingen pratade vi med flera personer
Detta underbara par bjöd in oss i deras standbytält och visade oss runt och även in i husvagnen.
Dom hade bott där sen april förra året och hade stått i kö 3 år.




Denna husvagn stod exakt på den plats Hennings familj hade sin husvagn på.


Detta är inne i förtältet/standby tältet
Där inne har dom en kamin och tv och även extra säng fär gäster
Där inne sitter man och myser på kvällerna och tar en drink .

Inne i deras husvagn fanns en dubbelsäng som alltid var bäddad och en stor soffgrupp med bord som man kan bädda ut till en dubbelsäng och dusch och fullt utrustat kök.


Tältet utifrån
Där hade dom en jätte fin altan med staket och det hade alla så det var som att bo i en liten sommarstuga.
På områdena runt omkring fanns duschar och massa aktiviteter.
Gissa om jag är sugen.


självklart vart det glass i stora lass



En underbar dag.

Ses sen.

Love M


Kommentarer
Postat av: Alex & Ämmii

Hej söt <3

allt bra med dig ?

Kramis <3

2010-06-13 @ 15:49:40
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Hej lilla Raring!

Vilken underbar nostalgitripp! Jag hoppas att Ni får en underbar semester i Er lilla husvagn.

Tänker så mycket på Dig, men just nu är jag superstressad. Har massor att göra innan jag sticker till Grekland på onsdag.

Kramisar!

Biba


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0