God Söndagmorgon

Hej allihopa

Jag kan konstatera att jag inte gjort ett vettigt skit i helgen förutom frostat av frysen
Fy på mig
Jag kan också konstatera att man blir fett slö av att inte göra något och att inte ha planer.

Jag skrev ju till er att jag skulle vänta med att ge Kalle sin medicin tills i  i Augusti men jag ska ta ut den idag
av många anledningar.
Så då har jag ett mål, apoteket



Vem vet mer vad som händer?

Vad ska ni göra i regnet idag?

Jag ska kolla fotboll  NOT...

                                                                    Kramar Maria

Kommentarer
Postat av: Jenni, mamma till Nova

Jag har ju uppdaterat inlägget om The collector där jag skrivit vad jag tyckte :P



Ang. bröllopsbilden så är det Christians pappa och hans fru :)

2010-06-13 @ 10:03:39
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/
Postat av: MyzaaN

haha ja en del reklam är verkligen roliga! haha me nde mesta bara önskar man att det tog slut ;D

2010-06-13 @ 10:43:20
URL: http://myzaans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0