Green day

Vi har haft det helt super.
Vädret kanon
trevligt umgänge
Inte så mycket köer

Jag åkte INTE Insane, jag har blivit så jäkla mesig
Jag började med kvasten och efter det fegade jag ur.
Det blev kvasten, lustiga huset, flygande mattan, kärlekstunneln och jetline (bergodalbana)
Mesiga mig....


Lite Bilder






innefrån kärlekstunneln


me and Max


Fritt fall


Jetline



Lite av dagens bilder, det vart en lång dag
12-20

Nu ska jag försöka varva ner lite, mina fötter och ben värker efter allt gående.

Vi ses i morgon
Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Ilyasdaniela

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2011-11-09 @ 07:23:54
URL: http://ilyasdaniela.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0