Hysteri....

Det är helt galet hysteriskt i affärer och på bolaget


midsommar gör folk köpgalna.
Jag var ju ute efter något att ha på mig i morgon och jag skulle ju försöka vara så midsommrig som möjligt
Men ack ack, alla vita blusar och klänningar var genomskingliga och trot eller ej men just nu äger jag ingen fin vit BH

Det blev en svart klänining med rosa och gröna brodyrer i, är lite osäker på den så jag får se i morgon om jag får rätta känslan.
Jag har oxo varit på glasbanken där det var ännu mer hysteriskt.

Nu ska jag promenera till centrum för den sista inhandlingen tills i morgon
och kanske ta en iskall öl på uteserveringen 

Ses sen 
Love 
Maria
                                                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0