Kalasdag ..

I dag har vi firat Oscars 10-års dag.


Oscar 10 bast


Jag och Oscar

Hela dagen har vart kanon.
Vi började på Länna köpcenter där vi shoppa loss lite, sen åkte vi och mötte upp mamma och körde ut till Gålö för en liten glass pause.

Sen gjorde vi Handens centrum där jag köpte min 3:e tunika på Gina Tricot


Jag är torsk på dessa tunikor. 149 kr på Gina.
Vi har handlat shorts till barnen och en resväska till Max.
Sen fick jag jättefina PUMA strumpor.

När vi var klara med allt åkte vi till syrran för grillning och mys
Vädret har verkligen varit kanon.


Nova i sin snygga Jeansdräkt hon fick av oss i födelsedagspresent


Mamma


Syrran



 

                                    

Dagen har varit urmysig och nu har mamma lämnat sthlm och kör mot Flen och vi här hemma ska bara chilla.
Tack för idag
Kram Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0