Mord nära mig

I morse när jag skulle till Haninge C så åkte vi förbi en polis avspärrning vid en lägenhet.
Jag sa till Max att jag trodde det var ett grovt brott eftersom det stod ambulans och poliser med avspärrning.



Det var en 37 årig 4-barnsmamma som hittats svårt misshandlad i lägenheten och som senare vid 14 tiden
avled på sjukhus.
Alla hennes barn fanns i lägenheten.

ännu finns ingen misstänkt.
Jag kanske vet vem denna tjej är?

Trist bloggavslut, när ska allt våld ta slut...

Nu ska vi kolla film
Shutter Island

Natt igen
M

Kommentarer
Postat av: Johanna'

sv; Tack, detsamma! :)

Kul att du är med! :D Lycka till!

Kram Lana & Johanna

2010-06-24 @ 23:11:47
URL: http://johannesoilir.blogg.se/
Postat av: MyzaaN

tackar :D

oh hemskt :/

2010-06-25 @ 00:52:39
URL: http://myzaans.se
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Hej Gullet!

Fick lite ont i magen när jag läste om den mördade fyrabarnsmamman.

Det förtog min ambition om att sända en sprallig och galen midsommarhälsning till Dig!

Är övertygad om att Ni får en kanontrevlig midsommarafton. Krama Henning, Kia och Fredrik - och givetvis också alla barn, med deras respektive.

Och givetvis får Du de varmaste kramarna!

Biba


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0