Morgondagen

I morgon är jag i praktiken ledig, dag före helgdag.
Jag ska till läkaren med Max, min stora grabb
Det är vägning och hälsokontroll och recept för concerta
Det var ett bra tag sen vi träffade Max gulliga Dr och jag tror det blir den sista för nu fyller han snart 18 och går över på vuxen enheten

Om det är någon av er läsare som har frågor ang ADHD eller Medicinering så kan jag försöka svara på dom från min synvinkel
Eller om ni vill ha goda råd.

                                           

Jag kommer ev. jobba en liten stund i morgon och sen blir det dom vanliga måstena innan midsommar.
-glasbanken
-handling
-baka jordgubbstårta

God natt på er
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0