Present!

I dag fick jag presenter

900 ml Tresemme schampo & balsam



Tack snälla

Middagen har jag oxo stoppat i mig, yummi

                                         
                                           kokt skinka, kokt potatis och lygymsallad
                                           kan verkligen rekomendera detta som en fräch och lätt
                                           sommarrätt

I morgon ska jag göra Gröna Lund
Det ska bli roligt.
Förra året åkte jag insane med den största dödsångesten man kan ha
Fy fan va rädd jag var.
Ju äldre jag har blivit desto mesigare... jag vet att alla kommer tjata på mig så jag är nog så illa tvungen att åka skiten igen
Jag har alltid vågat åka allt och då menar jag allt

Man eller Mus?

Pussar på er alla
Maria

Kommentarer
Postat av: Sandra

ja jag vet :) kram!

2010-06-21 @ 18:40:05
URL: http://sandracarolines.blogg.se/
Postat av: MyzaaN

Vad kul att du vill vara med i veckans blogg :D

Lycka till ;D

2010-06-21 @ 23:16:44
URL: http://myzaans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0