Sista dagen innan skolavslutningarna.

I går hade Max skolavslutning och i morgon har Kalle & Sandra sina avslutningar.
I dag var sandra programledare för hela Farsta Gymnasiums utspring.



Hoppas att det gick bra för dig/er

I dag så var jag på jobbet en stund sen mötte jag min Inger för en lunch på Olerys


Maten var sådär idag men sällskaper desto bättre.
När vi är där så får jag syn på min vän Åsa som jobbar på andra sidan stan i vanliga fall, men som nu var utlånad till Fonus i Haninge och där kommer hon vara även nästa vecka så jag ska haffa henne för en lunch date nästa vecka.
Kul & se dig gumman.

Efter Haninge C så gjorde vi några andra ärenden innan vi skiljdes men vi ska ses nästa Tisdag igen och då ska vi umgås hela dan....
Tack för idag Inkan.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack det samma vännen - blev så himla glad att

se dig också!!!

Kram på dig tills vi ses nästa vecka!

2010-06-10 @ 16:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0