Svindyrt.

Så gott folk nu är husvagnen hyrd.
Nu ger vi oss ut på vägarna så håll i hatten



Men what a fuck..
Ringde till Stena Line i dag och skulle boka färja från Göteborg till Danmark men det sket sig direkt

Dom ville ha 3250 för en enkel resa alltså 6500 t/r
Hell No

Då skulle vi kolla Öresundsbron och stora Bält bron men det var fan lika dyrt så Danmark vi kommer inte.
Vi kuskar runt i Sweden i stället
Blir väl skara sommarland, liseberg mm.
Jag lovar att jag ska skriva dagbok varje dag om positiva & negativa saker, kostnader mm  och allt roligt vi gör och alla gånger vi gör bort oss Ha Ha.
När jag hamnar i biltvätten Osv.

Nu ska jag kolla runt lite på nätet om husvagnstips.
Förresten så var vi och kollade nya husvagnar idag med duschkabin och 2 dubbelsängar och soffgrupp, det finns verkligen sjyssta vagnar
Funderar fan på att bo i en husvagn när barnen flyttat
Tänk er......

Pussar
Maria

Kommentarer
Postat av: gunneandersson

tja, men du haka bort husvagnen först innan du kör in i biltvätten,,,, hi hih ((_)) kramis Gunne

2010-06-04 @ 21:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0