Vart med snorisarna.

Efter allt det tråkiga hemmajobbet så gav jag mig iväg med Kalle till Handen C

När vi är där så ringer Max & Sandra och vill möta upp oss, vi käkade på Taco baren och sen kollade vi lite i butiker.
Efter det så tog vi en sväng förbi SIBA för att kolla om Max telefon har kommit Tbx , det hade den Tjoho
Fast olagad.

Sen har vi tagit lång prominix
Skönt


Snorunge nr 1 (Max)


Snorunge 2 (Kalle)


Snorunge 3 (Sandra) & Max

I morgon skulle jag ju ha vart med Inkan men hon avbokade så det blir chill på dagen och frissan på kvällen.

Nu ska jag förbereda middagen
Gräddstuvad pytt

Kram på er
Maria

Kommentarer
Postat av: Sandra

ja det är kul :D puss och kramis

2010-06-14 @ 18:05:36
URL: http://sandracarolines.blogg.se/
Postat av: MyzaaN

Hej hej :D pengar på bloggen tjänar ud genom reklam :)

kan tipsa dig om bubbelroom.se och bloggerfy.com där tjänar mna lätta pengar ;D kram

2010-06-14 @ 20:12:35
URL: http://myzaans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0