Vaxduk

Tänk vad en vaxduk på ballen kan göra, jag gick och köpte en med jordgubbar på och fixade lite på balkongen
Satte oxo upp parasollet och nu vill jag bara ha en baden baden stol som jag kan ligga och softa i på semestern

Min balkong blir otroligt varm så man får sitta precis när solen kommer vid 12 tiden eller runt 7 tiden på kvällen
Ibland har vi haft 45-50 grader på balkongen och det är olidligt
Kvällarna är helt underbara där ute, det har hänt att vi suttit på Balkongen till 4 på mornarna och det fortfarande är varmt.


Min jordgubbsduk...

När jag lämnade jobbet idag så hade jag några ärenden och efter det svängde vi förbi Inger & Kaj vid deras båt, den har dom slipat ner totalt  för att den ska lackas om och göras fin innan sjösättning till midsommar
Hoppas vi får åka några turer i sommar.


Lilla pärlan.
Bra jobbat Inkan.. Ha Ha

Kramar till er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0