1 rätt

Liknar du en kändis?

Ja, Jennifer Aniston

Bästa låten i världen?
någon låt med Bach

Är det ok med vita lögner?
självklart man ska ljuga som fan

Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?

Förmodligen i någon där man får ta av sig kläderna och ha sex eftersom jag har så het kropp

Hur många timmar sover du per natt?
1 timme

Vilket intryck gör du på andra?
Att jag e sur & elak

Det här vill jag bli när jag blir stor
Fotvårdare

Det här får mig att bli alldeles vansinnig…
sex

Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
snålhet

Hur var du som barn?
satt bara still

Vad tycker du om fildelning?
fördjävligt

Varför bloggar du?
för att det är pisstråkigt

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
absolut inte, behöver ingetdera

Vad kan man leva utan?
pengar

Har du funnit Harmoni i ditt liv?
sen jag föddes

Hur ofta lagar du mat hemma?
3 ggr per dag

Är du pinsam på fyllan?
har aldrig druckigt

Vilken var din första konsert?
bethoven

Människa som gör dig enbart glad?
?

Värsta känslan?
lycko rus

Är du vidskeplig?
Ja

Vart går din drömresa?
Island , något kallt ställe

Vem är ditt drömragg?
Tiger Woods

När blir man vuxen?
runt 12 års åldern

Vem är din hjälte?
Osaman binladin

Vad skulle du helst vara – snygg eller lycklig?
snygg

Vem har makten i ditt liv?
Min farfar

Har du någon fobi?
Illaluktande målare

Gissa vilket svar som är rätt????

Resten är bara lögn.

M


Kommentarer
Postat av: Inger

Illaluktande målare

2010-03-11 @ 11:54:51
Postat av: sandrish

hahahahahahhaha, jävla sköning du är asså!

2010-03-11 @ 15:24:57
URL: http://sandracarolines.blogg.se/
Postat av: Kenneth

Hahaha, denna var jättebra

2010-03-11 @ 21:04:31
Postat av: Åsa

Så jäkla bra alltså = ))

Jag gissar också på att fobin är stinkish målers!!

2010-03-11 @ 21:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0