17 Snart 18


Nu har jag ett stort barn, känner ångesten över att Max blir stor.
17 snart 18.
I går satt jag med Sandra & Max och tittat på deras första resa tillsammans.
Dom vill åka själva i sommar till Turkiet. Egentligen är det inget konstigt, jag åkte själv utomlands när jag var 17 med en kompis från Herrljunga.
Och vi var inte lugna direkt....
Men det är väl det som oroar en att man vet vad man själv gjorde. Ha Ha




Dom vill åka i Augusti och max har sparat lite pengar och vi har sagt att vi lägger till lite till resan men att fickpengar måste han jobba ihop själv i sommar.
Klart man känner oro men dom kommer greja det galant, Max är väldigt mammig så jag tror faktiskt han kommer sakna mig mest.
Vi får se hur allt slutar.....


Kommentarer
Postat av: Antoniohedvig

I am really impressed!!

2011-04-12 @ 18:38:24
URL: http://antoniohedvig.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0