Dammsug


Ingen har väl missat dammsug Sverige.
Jag har skänkt några 50 öringar till Bris och jag har skänkt pengar till Haiti och nu frågar dom väl snart efter en insamling till Chile, Dom behöver nog minst lika mycket pengar som Haiti.

I dag gjorde jag operation dammsug Maria och hittade 90 st 50 öringar hemma alltså=45 kr
För dessa pengar köpte jag busskuponger till Handen.
Nu ska jag försöka att handla för alla 50 öringar fram till den 30 September 2010.

Vad konstigt det kommer kännas sen utan dessa ören?
Nu är snart denna tid förbi!!!

5 öring bort
10 öring bort
25 öring bort
och nu älskade 50 öringen Ha Ha

Filmen Luftslottet som sprängdes var lika bra som jag trott och Lisbeth Salander går fri och alla idioter i hennes närhet är förintade.

Nu ska vi kolla Saw 6
Lilla Vilda är på väg också men i natt kommer hon inte få sova i min nya säng så hon blir nog ledsen i ögat/ Kalle vill ändå ha henne hos sig så det löser sig.

Natt Natt




Kommentarer
Postat av: Jenni

Tjo! Nej absolut inte, det är ingen fara :) Jag kan skicka mössan till dig om du ger mig din adress. Så du får den innan vintern är slut haha! Kraaam

2010-03-06 @ 21:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0