Franska rivieran


Cannes

Nu har ungdomarna ändrat sig, det blir Cannes i Juli istället med Sandras Familj i 14 dagar.
Dom ska bo i Sandras Mormor & Morfars lägenhet.

Jag tror dom kommer få det super skoj.
-------------------------------------------------------

I kväll har jag tagit det lungt när min telefon ringde med ett nr jag inte kände igen  , och vem var i andra ändan?
Jo Gulliga Birgitta, hon lät lika charmig som jag hade trott, hon och hennes man dyker upp på Futureteens i morgon
Längtar.
Kändes som vi hade miljoner saker att prata om men vi surrade en snabbis så tar vi resten i morgon.

Har också surrat med gulliga Johanna som åker till Gambia på Måndag. Trevlig resa hjärtat.

Nu ska jag kolla lite telefoner på nätet för en ny telefon måste jag ha men jag kommer aldrig ha råd med den jag hade.
Funderar på att köpa en telefon till Kalle så jag kan ta hans eller så vill jag kanske ha en lila Samsung telefon med toutch.





Detta är Kalles telefon. W715

Vilken tycker ni???

God natt på er
M

Kommentarer
Postat av: Jenni, ung mamma

Hej på dig. >Tänkte fråga ang. utbildning om naglar. Vad har dina vänner gått ngnstans och hur mkt har det kostat? Vill utbilda mig inom naglar, bara det inte är för dyrt. Och den största förutsättningen är ju att man får jobb :p Är det svårt tror du? Svara gärna via min mail, [email protected] Kram

2010-03-17 @ 11:38:19
URL: http://vitvablirtre.blogg.se/
Postat av: Saga

Samsung mobilen med touch är jättebra! Min kompis har sån, är att rekommendera!

PoK

2010-03-17 @ 15:26:06
URL: http://livligs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0