Fucking tjuvar!!

I kväll har jag haft tvättstugan och la min mobil vid mangeln för jag fick ett sms under tiden jag stod och vek kläder.

När jag kom hem så skrev en av mina ungdomar att hon håller på och ringer mig för fullt och att min telefon ringde en signal och sen så stängdes den av.

Jag har delat tvättstugan med en utländs kille/gubbe  som jag konfronterade i tvättstugan och han nekar till att han stulit den, står bara och spelar dum och säger att han inte förstår.
Men om bara han och jag har varit där vem har då snott den
Han hämtade ner hela släkten till tvättstugan och jag stod och skrek på alla.
Jag var redan osams med honom för han snodde min tvätttid också
Jag kan verkligen förstå mord i tvättstugor AAAAAAAAAAAA

 

Tack ska du ha!!!!!!! Fucking jävla idiot......................


Jag Haaaatar just nu.....
Telefonen är spärrad och mitt nr också så hoppas du aldrig får användning för telefonen!!!!!!!
Men du känner säker någon som öppnar den igen så njut av mina fina nokia som du inte lagt ett öre på jävla tjuv!!!!!!!!!!

Alla mina nummer, mina fina telefon som jag älskar och allt jobb som det innebär med att fixa alla nya nummer mm.
Håll ut, jag kommer att ha samma nr kvar men lämna gärna era nummer till mig vi mail
Jag får tbx mitt nummer inom ett par dagar men behöver era nummer igen!!!!!!

[email protected]

Nu skiter jag i & blogga för jag e fett sne


Kommentarer
Postat av: sandrish

fyfan jävla idiot jävlar

2010-03-15 @ 21:20:57
URL: http://sandracarolines.blogg.se/
Postat av: Inger

Vilka miffon det finns. Så nu kan du inte ringa mig och jsg inte dig, Bhuuu, bhuuuu

2010-03-15 @ 22:22:14
Postat av: Daniella

Vad arg man hade blivit! Vilken idiot!

2010-03-16 @ 11:56:49
URL: http://daniellalamb.blogg.se/
Postat av: Kristel

Jävla svin. Förstår han inte hur uppenbart det är.

Vanessa har föressten stl. 23 i sina skor, då är dom lite stora =)



Ses på onsdag. Kram

2010-03-16 @ 13:54:13
URL: http://kristella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0