Fullspäckat

Nu har jag lite att göra dom närmsta dagarna!

I morgon ska jag jobba sen ska jag slänga max sängar och montera ner hans sängram.
Vår säng skall bäras in i hans rum och sen ska maxans rum städas från topp till tå.
Alla täcken och sängkläder ska tvättas .

På Torsdag ska jag vara ledig för att fortsätta rensning och ta emot min nya säng.

På Fredag ska jag jobba och storhandla på Ica Maxi och sen hem och börja montera ner hyllor mm i vardagsrum och förbereda inför tapetseringen.
Dammsuga persienner och tvätta gardiner i stora rummet.

På Lördag vill jag hyra sista delen av Stig Larssons filmerna





Luftslottet som sprängdes.

På Söndag vill jag vila.

Ring om ni vill boka tid med mig Ha Ha

Kramar & God natt
M

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! det är sådär om jag ska vara ärlig. Jag har en sån fruktansvärd foglossning så jag fungerar knappt. Känner mig jätteledsen och deppig, även fast det bara är 7 veckor kvar så känns det som en evighet. Nä fy vad deppigt det blev nu.

Hur är det med dig?:)

Kram

2010-03-03 @ 11:10:12
URL: http://emeliiewallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0