Hatad av grannarna!

Jag är säkert småhatad av mina nya grannar, I förra veckan så snodde dom min telefon i tvättstugan dom snor upp tvättkorgar, snor andras täcken & Tvätt.
Tar tvätttider mm och skitar ner i trapphus! Usch Usch..
Tvättar sina stora mattor på hela jävla tvättgolvet med sina skurborstar.
Jag har flippat på Grannarna i flera år men de senaste året så har det flyttat in riktiga pack som skiter i allt.

Jag skriker på dom jämt och slänger ut deras tvätt på golvet, dom gör mig fan GALEN.
Våran tvättstuga har varit under all kritik och jag har bett fastighetsskötarna byta ut maskinerna men då har jag fått till svar att så länge det förstörs i tvättis så gör dom ingenting, men i dag  byttes allt ut Tjoho......

Men vem var där direkt och skrev lappar om att hålla rent & snyggt och att alla måste vara rädda om dom nya sakerna, JO JAG SÅKLART.
Sen satte jag upp en stor jävla lapp i hissen om hur äckligt alla beter sig !
Maria 7 tr.

Tacka vet jag mina grannar som bott här lika länge som jag som kan bete sig civiliserat i ( 13 år ) har jag bott i samma trapp.

Så nu hatar dom mig så jäkla mycket så ev. blir jag väl skjuten i tvättstugan en vacker dag.


Men det skiter jag i för nu är det krig.


Tack Akelius för alla nya maskiner & torkskåp.






Birgitta!  läste ditt inlägg och  du är för Go...

Åsa! Jag behöver ditt bilnr så fort du ser detta sumpade alla mina nr!

Inger! saknar dig!

Jenni! hoppas vi ses snart!



Vill ge en ros till alla jag gillar!
Och det är dom flesta.

Nu blir det våfflor & mys.
I morgon är det Fredag och Heeeeeeeeeeeeeeeeelg.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0