Kanon dag

I dag fick jag mycket gjort hemma! jag tog ner hyllor och gardinstänger, dammsög persiennerna och städade.
Efter det vart det filmen bröllopsfotografen.
Ganska charmig film men lite seg, har skit svårt för värmländsk dialekt.
Kjell Bergqvist kom med bästa kommentaren i hela filmen.

-håll käften annars drar jag fittan över huvudet på dig....

När filmen var slut åkte jag till Handen med Max & Sandra jag köpte en tröja och ett par jeanstights.




mina tights

I flera dagar har jag varit sugen på Friterad banan med glass så vi avslutade dagen på Heng King i Handen med lite gott gott

 Mums.

 

Nu blir det 2 hyrfilmer
Saw 6
Luftslottet som sprängdes

Hoppas ni haft en lika bra dag som mig.

Kramizzzzzzzzzz




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0