KronKalle!


Varning för skuldfällor.
Jag hatar Kronofogden!
Tyvärr är har jag varit en dum jävel som tagit på mig för mycket skulder och elände när jag var yngre och detta spökar fett i mitt liv.
Dom senaste 18 åren har jag inte gjort bort mig men nu kommer mina gamla skulder i kapp mig från 1986-1992
Jag har så mycket skulder som jag aldrig kommer kunna betala under min livslängd och nu spökar kronkalle med mig och vill ha typ halva min lön varje månad.


Snälla ungdomar, gör inte som jag och ta på er massa skit som ni inte kan betala!
Jag var sån att jag träffade en kille och jag stod för allt, han var 7 år äldre än mig och visste precis vad han gjorde.
Leasingbilar,p-böter, kontokort, restskatter & lägenheter ja allt och det får jag sota för resten av mitt liv.

Jag har 3 saker att välja mellan

hänga mig
sluta arbeta
eller söka skuldsanering vilket är jättesvårt att få igenom.

Dom är bara för mycket!

Förrutom Kronkalle så känner jag mig på Topp.
Jag ska inte låta dom förstöra mitt braiga humör........
1 arbetsdag kvar och sen påskledigt



Hoppas ni får en fin påsk. Va rädda om varann.
M

Kommentarer
Postat av: Jenni, mamma till Nova

Men är du och din man gift? Jag vet att dom kan sno så mycket pengar om man är gift, för då har man två inkomster. Ett alternativ är ju att skilja sig för ekonomins skull. Helt sjukt men det fungerar.. :/

2010-03-30 @ 19:47:16
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/
Postat av: Jenni 21 år, mamma till Nova 4 mån

Ah okej. Trodde det var det. För en släkting till mig blev krävs på 10 000:-/månad direk efter hon gift sig. Shit vad jobbigt. Vet du ingen släkting som kan ställa upp som borgenär och ta ett banklån för o lösa skulderna? Då får du ju mindre i månadskostnad, och erbjuder man sig att betala allt på en gång så brukar dom kunna ta bort ALL ränta (vilket oftast är mer än hälften av skulderna) så du bara får betala kapitalbeloppet. Om ni är intresserade av o åka med inte hittar någon så kan ni få dela med mig och Christian. Men om ni hittar några ni vill dela med, så säg att det var genom mig du fick veta det när du ringer Johnny som äger skiten =D

2010-03-30 @ 21:39:44
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/
Postat av: Kenneth

Erbjudandet står kvar syrran. Upp till dig.

2010-03-31 @ 22:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0