Lugnt.

I dag åkte Max, Kalle & Sandra till Torvalla och åkte skridskor med Max pappa Micke.


Bild från idag.

Vi fortsatte hemma med att sätta upp allt på väggar och så fick min ljusstake turkosa ljus.
När alla åkt och Bella blev hämtad så la jag mig i soffan och kollade en film
FRAGMENTS
Skit dålig film ( gå ej och hyr)

Nu har jag fläskfile i ugnen och till det blir det pommes och Bea.
I morgon blir det Valla och på Onsdag får FutureTeens besök av Birgitta ( Blondie ) ska bli superskoj, jag längtar..
Vi ses då.

Glöm inte att krama varann mycket
och Kram från mig till er


M

Kommentarer
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Hallå Raring!

Sänder Dig bara en liten godnattkram! Vill också tala om att jag ser fram mot onsdagen. Längtar efter att få ge Dig en bamskekram!

I kväll har jag varit enormt onyttig. Tittade på en maffiafilm som var tre timmar lång. Men till skillnad från Din skitfilm var min kanonbra!

Suss gott! Birgitta

2010-03-14 @ 22:11:17
URL: http://www.blondiebloggar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0