Perfekta dagen.

Morgonen började super, jag brukar alltid vakna klockan 06.00 men i morse sov jag till 07.40 och var pigg som en lärka när jag vaknade.
Jag klädde på mig och tog en timmes långpromenad.
Jag gick en timme igår oxo och jag fick höra att man ska inte säga att man har det som en vana om man inte gör det mer än 12 ggr i rad så nu har jag bara 10 mornar kvar innan jag kan säga att jag har det som vana!
Men det är superskönt att börja gå igen.

När jag kom hem så tog jag en skön dusch för att sen ha en toppen dag .
Vi tog bussen till Tyresö C 
vi hittade 2 par jeans och ett par golfshorts. Jag fick ett par militärgröna byxor med fickor på sidorna, typiska Maria byxor.
Sen fick jag en skitcool grå tröja med en döskalle som tryck och nitar  och en knutte jacka som ni kan se på tidigare bilder och en skit god bodylotion som doftar vanilj från Bodyshop.

min jacka


Min tröja



Sen historien bakom mina glasögonen.

Dom senaste månader så har jag klagat på huvudvärk och har inte fattat vad det kan bero på och synen har blivit sämre. Ett Ex. är när jag ska titta på ett Dvd fodral hur lång filmen är så ser jag inte texten. så idag när vi var på Synsam så provade jag ett par färdiga läsglasögon med styrka 1+ och jag trodde jag skulle smälla av när jag helt plötsligt ser texten. O my god, I can se...

Så ett par glasögon åkte med mig hem också och jag tycker faktiskt dom är skitsnygga.
Maxan fick en tröja och Kalle ett par byxor.

När vi var klara så åt vi lite kinamat, det blev krispig strimlad biff med sötstark sås och självklart




Super dyper dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0