Sköna Söndag.

Hej på er.

Har haft en skön och underbar söndag.
Tvättat & städat
Gjort  stor portion kycklingpasta och en stor kastrull med min starka grönsakssoppa.
(låter inte skitskoj men jag tycker faktiskt det är kul att laga mat)

Kollat ARN som också var super.
Målat naglarna och tittat på nätet efter frisyrer.

Jag har bestämt mig.
Vill ha brunt hår med blondguldiga slingor och denna frisyr.


Vad tror ni??

Nu ska jag strax krypa till kojs och i morgon ska jag med Kalle till Tandläkaren och på Eftermiddagen ska vi ha EVK möte igen.
Så jäkla trött på dessa skolmöten.
Såklart är jag i Valla oxo om någon vill komma förbi och snacka lite eller bara ta en fika i cafet.

Va rädda om varann
M

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Snygg tj... frisyr. Telefonnummer? ;-)

2010-03-29 @ 20:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0