T-Centralen

I dag åkte jag med en ungdom till T-centralen för att hjälpa henne med packning & vagn mm så hon kom på ett x 2000 tåg.
När vi kom till Centralen så hade vi 20 min tillgodo.
Vi gick till Burger King och tog en Burgare.
Det var hysteriskt med folk och ont om sittplatser, Vi såg en dam resa sig så vi tog hennes plats och hon såg att vi satte oss där.

Nu till saken.
Hennes kaffekopp mm stod kvar från bordet så jag la det åt sidan ( städade bordet lite)och kaffekoppen ramlade så kaffet rann ut.

Vi satte oss!
 Vid bordet satt också en kiille i 45 års åldern ,
 Damen kom plötsligt tillbaka och frågade om hon kunde få sin kaffekopp, då  svarade jag att den ramlade och att allt runnit ut.
Då börjar mannen stirra på mig och ber mig passa hans saker för han skulle minsann köpa en kopp kaffe till damen eftersom jag hade hällt ut hennes kaffe.( Han sa att den inte ramlat utan att jag bara lagt den på sidan)
Då vart jag skit sur och började självklart tjafsa med den griniga mannen och sa till honom att hur Faaaan ska jag veta att damen som lämnat bordet skulle komma tillbaka efter 5 min. (hon sa inget när hon reste sig)
Då sa han igen att du la det inte till sidan Du hällde ut damens kaffe.
Ä men fy fan... Ge dig.

Det slutade med att han sa typ att jag var spydig och jag sa åt han att han kunde väl köpa kaffe till alla vid bordet om han ändå skulle köpa kaffe. Bror Duktig!!!!!

Och jag frågade damen hur vi skulle ha vetat att hon skulle komma tillbaka till bordet.
Hon svarade att hon glömt sin väska någonstans på centralen och vart stressad och skyndade sig o hämta den för att sen återvända till sin kaffekopp.

Jaha ska jag vara tankeläsare eller??

Fick väl inget riktigt svar och vem orkar egentligen bry sig.
Hur orkar folk bry sig så mycket om vad andra gör? Get a life

Min stackars ungdom kunde inte släppa det riktigt men jag sa att vi har inte gjort något fel så det är inget att bry sig om.

Eller hur??? Ha Ha

Hoppas din resa gick bra...




Love.

Nu ska jag bara chilla och i morgon får jag träffa Birgitta och sen ska vi ut med jobbet på ett middagsmöte och ev. blir det någon kall öl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0