The Box

Skit skum film, vissa stunder spännande vissa stunder fattade jag ingenting och på slutet var den väldigt frustrerande.
Den kan nog tilltala många men inte mig.

 

-------------------------------

I dag så vaknade jag 6.40 pigg som en mört men det är något med min mage! Jag har lite kramper och knip och jag är lite hängig.

Vill så gärna göra något, väntar på svar från Inger för att se om hon vill ta en lunch.

Medans jag väntar blir det lite småplock för mitt kök ser ut som ett slagfält med chipsskålar, colaflaskor och godispåsar efter ungdomana, alla sussar kudde nu.
Ska promenera och lämna filen & handla lite.
Hoppas ni får en fin lördag

Kramar M


Kommentarer
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Hallå Raring!

Bara en liten kram så här på lördagförmiddagen. Hoppas att Din mage är bättre, kanske för mycket chips?

Du, det vore inte dumt om "gubbarna" kunde spela golf någonstans på sydligare breddgrader - medan Du och jag slappade i vilstolar i solen.

Visst är det skönt att dagdrömma?

Många soliga kramar! Birgitta

2010-03-20 @ 11:17:53
URL: http://www.blondiebloggar.blogspot.com
Postat av: Abdirahmanadine

Nice site, Keep it up

2011-03-29 @ 10:17:04
URL: http://abdirahmanadine.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0