Varning för huggorm i sommar.

2 snubbar satt & söp i mörkret vid ett campingbord.
Dom blev skapligt på arslet och den ene vinglade iväg för att pinka.
Efteråt så glömde han dra upp gylfen
När han satte sig ner igen föll hela snorren ut över bordet.
Kompisen såg nåt lite vagt i mörktret, grep tag i en flaska och ropade   AKTA! en huggorm!
och slog till den allt vad han kunde.
Hans kompis skrek   AJ! FÖR FAAAN ! Slå den jäveln igen!
Han bet mig i kuken!!!







Nu har jag precis kommit hem men utan Ljusstakar från Vilmas.
Det blev turkosa värmeljus istället.

Sen fick jag en liten present av Inkan, en mirakeltrasa som tydligen ska vara super till fönsterputsning.

Jag har hyrt 3 filmer i vanlig ordning och sen är det ju självklart Solsidan.
Min lunch date var också super !!!

Ps. Jag fick en skit snygg vinterkappa i dag från KAPPA
Den är typ i blåmetalic ( väldigt speciell färg) Jag fick inte veta vad den kostade så jag misstänker att den var lite dyr men på rea säkert.
Me so happy.
Blir perfekt att ta fram en ny jacka nästa vinter.

Vi pratade om en sak i dag jag & Inger ,vi sa
-Tänk om det skulle vara lika lätt att gå ner i vikt som att göra av med pengar på shopping & nöjen
Då skulle vi nog vara size zero.... Ha Ha bara en tanke......

Nu ska jag bara lägga mig på soffan och chilla
Trevlig fredag till you all.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0