X-cons öppet hus

Hallojsan.

Dagen började lite deppigt, jag kände mig lite nere.
Men jag har värdens bästa Kille som sms mig fina och uppiggande meddelanden.

I dag på Jobbet var jag och Kia ute och handla påskägg till personalen på FT sen när vi kom tillbaka så hade X-cons öppethus i våra lokaler.
Det var jätte trevligt.
Mycket folk, många fina tal, god mat och bra underhållning. (smörgåstårtan var super)

Här kommer lite bilder från idag.


Ett utav buffe bordet.


Kurt som va med i Idol 2008. Han sjöng.


X-cons ordförande Dennis A som sjöng & spelade

Nu har jag gått på 5 dagars ledighet och jag ska bara njuta, i morgon ska jag påskpynta lite hemma och byta köksgardiner.
Barnens påskpresenter är klara och i morgon ska jag köpa något fint till min älskling i påskpresent.

Jag skulle vilja köpa påskpresenter till många som står mig nära men det blir lite dyrt.


Extra påskägg blir det till
min Familj
Mamma
Bror
syster
Inger
Kia
Birgitta
Jenni
Mina bloggläsare
alla mina vänner

Äh pallar inte för listan kan göras lång.
 Ha Ha

Tusen kramar till er alla.
M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0