Zzz

 
Nu har den kommit.

Så mysigt.

I dag jobbade jag som vanligt och jag & en ungdom gick på kinarestaurang och åt buffe.
Jag är verkligen inte sugen på mat längre så när min ungdom hittade pannkakor med sylt i buffen vart det fart på mig, så himla goda.
Jag åkte hem lite tidigare för att ta emot sängen för den skulle komma mellan 14-16, dom kom 15.50 Ha Ha


killarna som montera & levererade




bäddad & klar  (Vila)my deluxe bed.


Detta är maxans rum nedan.


He likes Playboy.


Min mamma ringde och hade köpt min väska och en sak till dig Blondie!! Tack Tack Tack
Nu ska jag kolla lite bloggar och sen kolla en film och gissa om jag ska sova skönt i kväll.

Natt Natt
M

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0