Älskade solsken.

Se hela bilden                                                                                                                                                               
Hur härligt är inte vädret...

I morse var jag taggad för gym/instruktör men vad händer.
Dom ringer mig vid 11 och säger att instruktören blivit kräksjuk
Ja Ja vad är en bal på slottet?
Vi fick en ny tid på Söndag 13-15 Nice
Jag har varit super duktig idag me och när det bjöds på glass på jobbet tog jag äpple istället.

I dag kom det förbi en kompis på jobbet jag inte sett på länge, snacka om smal och fräsh
Han har på 1, 1/5 månad gått ner 17 kg
Han äter inga kolhydrater och motionerar 1 timme om dagen, hans KK hade gått ner från 96 till 69 på att bara äta barnmatsburkar morgon, middag och kväll
Alla knep är bra om man pallar det.

Jag har ätit tonfisk med sallad till middag.

Veckan är fullspäckad som vanligt
Onsdag: Jobb + vilda
Torsdag: Hembesök ungdomar + naglar Inkan
Fredag: Kryssning
Lördag: Hem 17 sen deckad
Söndag:Gymma

 Nästa vecka ska jag inte glömma min Inger som jag bjudit hem denna helg på middag men glömde bort för jag hade inte skrivit upp det, så henne ska jag vara med nästa helg om hon inte bokat annat.



Nu ska jag gå ut med Vildish och sen slappa.

Birgitta! hoppas du haft det bra, är du hemma nu?

Ha en mysig kväll i solen

Ps. I morgon fyller min mamma år och vi har firat henne redan men jag ska ringa och sjunga i morgon
Pass på mamma!!! snart ringer lilla sångfågeln

Maria

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ifall du vill ha recept på en massa god mat kan du kolla in www.lchfrecept.com det är efter kosten/livstilen low-carb-high-fat =) Den som jag gick ner med förut och min pappa. Finns en massa gott att äta utan kolhydrater =) Första dagarna kissar man hela tiden för när man minskar på kolhydraterna så släpper det även vattnet som har samlats i kroppen och man känner sig inte lika "svullen" i kroppen. Du kan ju testa om du känner för det! Lycka till! Kram

2010-05-19 @ 00:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0