Glädje & sorg

I dag har jag haft det bra, Vi var i Nynäshamn på Fm och gjorde ett hembesök hos en ungdom efter det tog vi en snabb lunch i bilen nere vid hamnen innan vi drog vidare mot Fruängen



utsikt från bilen

På Em har jag varit hos min Inger och blivit ompysslad igen och stylat mina nails
Det blev svart glitter, sen fick jag ett par skit snygga gröna byxor av Inkan
Tack Gumman.

 Alfredos grav.
Hans sten har inte kommit än men det var jätte fint med blommor och ljus
Det verkar som om nonn besöker hans grav varje dag för det var färska blommor.
Alfredo dog alldeles för tidigt pga. Dumheter.
Saknar han ibland även fast han kunde vara en skit ibland, Men mot mig och min familj var han alltid snäll & go men jag vet att han behandlade andra illa ibland och det tyckte jag aldrig var ok, och jag sa alltid det till honom och då svarade han alltid
Det är bara du och Henning som vågar säga så till mig och det uppskattar jag.........
Du ringde mig bara 2 dagar innan du dog och frågade om vi skulle ses i juldagarna för du hade presenter till barnen men tyvärr blev det aldrig så.




1981 - 2008
R.I.P

Nu har jag precis ätit broccolli och skinksås och jag har varit duktig idag med förutom att en cola light slank ner, det  var Inger som tvingade mig. Ha Ha
Till kvällsfika har jag köpt jordgubbar.

I morgon ska jag åka på kryssning/ lägger upp bilder efter Lördagen

Peace Maria



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0