Härligt gäng/härliga bilder

Det har varit en mysig kväll och det är så jädrans kul att få träffa Birgitta.
Hon har gett mig en CD spelare så jag kan lyssna på talböcker som jag lånat av henne!

Tack snälla Birgitta du Rockar!!!


Min darling...

Jag ska börja med boken En flickas som kallas Alice.
Spännande.

Det var ju en föreläsning med Elise  på Valla som handlade om hennes liv på gatan och det arbetet hon gör på Mallskilnadsgatan Varje fredag natt sen 13 år tillbaka.
Intressant men för mycket Jesus snack för mig, jesus hit & dit så jag tyckte det vart lite för mycket.
Men hon är en pigg tanta som gör ett super jobb.


Elise


Birgitta & Henning


Kia & Janne

Tack alla för många skratt ikväll

PoK
Maria



Kommentarer
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Hej mitt hjärta!

Skrattade då jag läste Din kommentar på mi blogg. Hoppas att Du förstod att jag skojade. Och jag föredrar choklad framför gurka.

Det var en toppenkväll, inte minst för att jag fick träffa Dig, Henning och Kia. Snälla Du, kan Du maila dessa bilder till mig.

Det var verkligen kul att få möta Din Älskling, jag blev nästan lite kär i honom. Men mest kär är jag i Duig. Du är så härligt underbar!

Ha en fin dag!

Jag tyckte jättemycket om "En flicka som kallas Alice". Hoppas att Du också gillar den. Framför allt önskar jag att Du gillar mig lika mycket som jag Dig!

Puss och kramis.

Biba




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0