Idol 2010

Nu är det dax igen.


Idol 2010 med Peter Jide och gamla jury gänget.

I går kväll när jag kom hem från jobbet och Valla så var hela huset full med idolsugna ungdomar.
Dom kraschade här tills klockan 02.58 när det var dags att sätta sig på bussen in till Sergelstorg för att köa.
Innan dom åkte så kokade jag varm choklad till dom och dom bredde massa baugetter och tog med sig.

Det är min Sandra och hennes kompis Rebecka som ställer upp för 2:a året i rad
Sandra ska sjunga

alicia keys- if ain't got you

Nu klockan 08.30 så pratade jag med dom och då hade dom bara ca 50 m kvar i kön innan dom kom in i värmen
några hade bangat pga av kylan men Max & Sandra och Rebecka härdade ut.
Det fungerar ju så att man får komma in och sjunga för en förjury innan den juryn som vi får se på Tv får lyssna.
Det är alltså förjuryn som bestämmer om man är tillräckligt intressant för att komma till Laila, Anders & Andreas.
Förra året så kom inte Sandra vidare till Idoljuryn men jag tycker hon är modig som vågar ställa upp. 

Jag hör av mig senare hur det har gått.
 Ha en skön Lördag
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0