Onsdag/ Grattis mamma

hallå

Kolla in mig här

http://www.m-magasin.se/bloggar/birgitta-andersson/

Jag börjar bli kändis Ha Ha

Grattis mamma på din dag idag
Hipp Hipp Hurra




------------------------------------------------------------------------------------------------
Min dag har varit super
Jag kom hem sent för jag jobbade lite längre och sen gick jag och Vilda på promenix och sen handling
Nu är klockan 18.40 och jag har precis satts mig.
Tack för alla svar och tips om GI mm.
Är det någon som vet om man äter GI om det finns någon lag på hur stora portionerna får vara.
I dag käkade jag skinksås med massa broccoli.
Mumma, men jag åt säkert 500 g broccoli. Ha Ha
Jag kan också skryta med att jag avstått från bulllängd i dag och en skitgod macka på subway.
Jag har inte tänkt att hålla mig till GI helt men ska försöka avstå från kolhydrater så mycket jag kan.

Vädret är fortfarande kanon och det gör mig på prima humör, i morgon blir det kneg sen till min älskade Inger.
Hoppas ni får en skön Onsdag kväll
Love M

Kommentarer
Postat av: kristel

Det finns ingen speciellt portion enligt LCHF, men man äter sig mätt. Ett tips är att ta en mindre tallrik än vanligt. Man haller sig mätt väldigt länge pa proteiner och fett. + att fett behövs för att förbränna just fett.

Jag kan skit mycket om det här ämnet sa det är bara att fraga, har precis skrivit ett fördjupningsarbete om den här kategorin ocksa =)

kram

2010-05-19 @ 19:46:09
URL: http://kristella.blogg.se/
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

God morgon min lilla energibomb!



För massor av år sedan gick jag ner 15 kilo genom att bara käka blodiga biffar med bearnais och ägg med massor av bacon. Det blev dock lite tjatigt i längden och förbaskat dyrt. Men jag kunde stoppa i mig hur mycket jag ville. Problemet med annan bantning är att man inte får vräka i sig hur mycket som helst- och måttlighet ligger inte för mig.

Är så ledsen över att jag missade Livvakterna i går, Ramona sa att den var kanon. Men Ola var dålig och klockan tio var jag tvungen att ringa efter hans mamma. Men det var inget större fel, han har bara åkt på en rejäl förkylning - och det är i och för sig tillräckligt besvärligt.

Nu får det inte dröja så länge innan vi ses igen. Din glada nuna gör sig brapå min blogg. Eller hur?

Ha en fin dag! Du är i mina tankar!

Kram!

Biba

2010-05-20 @ 06:24:58
URL: http://www.blondiesblogg.blogspot.com
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Fasiken, jag måste sms:a 118 800 och fråga vem Birgitta Backlund är. Hoppas jag får ett lika fint omdöme som Du. För Du luras väl inte? Som Du vet är jag lättlurad!

Kram!

Biba

2010-05-20 @ 16:48:10
URL: http://www.blondiesblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0