Prima Barn

I dag har jag jobbat och sen hade vi ett andra möte om ADHD utredningen.

Det är skolan som flaggat för denna utredning och jag har skött mina kort rätt och gått på alla möten men idag när vi kom dit så hade inte skolan skickat in hälsopapper och inte fyllt i ett frågeformulär och inte skickat in en pedagogisk kartläggning så nu fick jag chans att skälla på skolan.
Så perfekta är dom!!! Hm Hm Aj Aj
Vi vart intervjuvade i ca 1.10 min, så mitt huvud snurrade när jag gick därifrån.

Nu ska jag strax äta för min mage skriker
Lilla Vilda ligger i mitt knä och snarkar så jag vill inte resa på mig Ha Ha.

I morgon ska jag jobba sen ska jag och Kia möta upp Birgitta i Stan och då ska vi också få träffa hennes väninna som jag har hört så gott om, ska bli skit najs..... Hoppas på bra väder.
Sen på Onsdag så har vi bokat biobiljetter till nya Robin Hood filmen på Heron. Mysigt.


Sen fredag till mamsen, mycket skoj att se fram emot

Nu ska jag dra!!!

Tjohej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0