Shopping

I dag har det vart fullt pådrag på jobbet och mycket positiva nyheter. ( roligt )


Jag köpte 2 tröjor, strumpor, tights ch en BH.



Dessa 2 blev mina idag. (Dance til Morning) Passa mig verkligen eftersom jag dansar till ABBA till 6 på morgonen med chefen!!
Tjohoooooooo





Såg också 2 linnen jag vill ha som jag ska köpa i morgon....
Jag letar efter en stor skjorta med stora blommor på i coola färger i  längre modell.
Vet nonn vart det finns fina i storlek XL???
Ge gärna tips.....

Nu har jag Vilda och vi ska ut strax sen tvättar jag som vanligt!

Ps! I kväll ska jag lägga upp en bild på mig och Drottningen( till Min svarta ängel )
Håll till godo Ha Ha

Love M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0