Skönaste bruden!

Maria Montazami
Maria - "Det värsta är att jag är snygg i allt! Det hade varit lättare om jag var ful i allt så hade jag kunnat vara fin i nåt.

Tänk om man kunde säga desamma!!
Ha Ha
Så nice brutta.



Jag vråldiggar denna valiumkvinna



Gå gärna in på denna sida

www.m-magasin.se


och klicka på !! Jag kallas Blondie
så ser ni mig på denna underbara blogg som Birgitta Andersson har.

Nu har jag flyttat runt i mitt lilla sovrum och skurat & dammat och sorterat tvätt.
Vi hörs här i morgon
Natt Natt



Kommentarer
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

God morgon Raring!

Men det är väl likadant med oss? Är inte vi också snygga i allt vad vi tar på oss? Eller är det kanske tvärtom?

Men det spelar egentligen ingen roll! Du är Du - och jag är jag. Och det finns bara två av oss! Vi är unika och heltunderbara, i alla fall om vi får säga det själva.

Jag vaknade klockan tre i morse, pigg som en mört. Typiskt, när det är en dag då man verkligen behöver vara fräsch och alert. Men jag kanske kan somna en stund på tåget.

Det är bra att Du puffar för min blogg - och det kommer snart ett nytt inlägg med bild på Dig och Kia.

Håll tummarna för mig så att föreläsningen i kväll blir lyckad!

Ha en bra dag! Puss och kram!

Biba


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0