Soffpotatis.

Jag är  tjej som är mer pojkaktig än flickig. Jag har hellre sköna kläder än fina. Sitter som ringaren från notre dame vid datorn och som en säck potatis framför tvn. Gärna så ihop sjunken så jag får trippel haka. Jag äger 3 par skor  och jag vägrar ta på mig en klänning eller något med spets och krussiduller.
Jag är kass på det här med smink och använder oftast inget och håret har jag nästan alltid i en slarvig fnurr boll på huvudet.
Jag skulle vilja vara sexig och gå runt med högklackat och sminka mig varje dag men pallar inte det
Känner mig obekväm då.


Finns inget bättre än att komma hem och slänga på sig mysbyxorna.

Jag måste ta mig i kragen, snacka om erotikdödare.....

Vädret är som vanligt Keff men det passar mig idag för det är tvätt & fix som väntar mig och Avatar
 (hopppas jag) nu har jag haft 1 vecka på mig att se denna film och den måste lämnas åter i morgon.

Till alla mina vänner/syskon/mamma/bloggläsare
Trevlig Helg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0