Tack Ungdom

Detta fina inlägg har en ungdom skrivit till mig.

Tack underbara människor:

Maria,  på Future Teens

Det har minst sagt varit ett par hektiska dagar det senaste och jag skulle vilja tacka följande personer ovan för att ni vart så otroligt goa allihopa, det är verkligen guld värt i mina ögon!

Maria: Tack gumman hade du inte på så kort tid fixat och trixat så jag kom iväg till IKEA igår hade det aldrig funkat, du e underbar darling!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kan man bli annat en glad och varm i hjärtat.....

nu kollar jag förkväll och slöar i soffan.
Vad ska ni göra i helgen??
Vädret ska ju bli sådär så kanske filmer & ljudböcker för min del.

Ha det bäst.
M


Kommentarer
Postat av: Kenneth

Men du äär fin syrran!

2010-05-06 @ 20:35:34
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Godnattkramar...

Längtar till i morgon.Kanske kan jag inte vara på Ditt jobb förrän vid halv sju!

...och en liten godnattpuss!

Biba

2010-05-06 @ 21:31:07
URL: http://www.blondiesblogg.blogspot.com
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

God morgon min fina Vän!

I dag är det äntligen fredag -och i kväll får jag träffa Dig!



Ute är det kallt och ruggigt, men allt känns ändå roligt och soligt.



Jag ska stress gubben så att vi kommer till Dig så snart det är möjligt.



Är nyfiken på att få se Dina vackra vårnaglar. Och jag ser verkligen fram mot att få lyssna på Elsie.

Men mest efter att få ge Dig en varm kram!

Birgitta

2010-05-07 @ 06:30:38
URL: http://www.blondiesblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0