Tårar som rann 1.49 min

Allt för min syster


Jag och mina ungdomar slog oss ner i soffan och kollade denna underbara men hemska film.
Den handlar om ett par som har 2 barn och flickan får leukumi och då beslutar sig mamman & pappan att skaffa sig ett barn till! 3:e barnet (Donatorbarn). Mer än så här vill jag inte avslöja men jag kan bara säga att jag vill inte hamna i denna situationen som förälder.
Mina tårar rann från början till slut............


I går var det ju valborg och ungdomarna var inte super pigga idag och deras frukost bestod av kebabtallrik.
När jag var klar på mitt jobb igår kväll så åkte jag hem och hämta Vilda och tog en promenad ner till svartbäcken i mörkret där jag visste att min 17-åring var tillsammans med ett stort gäng kompisar.
Allt var ganska städat när jag kom dit. Dom hade burit dit 3 stora bänkar och gjort ett långbord och det var grillar, vattenpipa och mat.
Dom hade nog väldigt mysigt, några var väl lite mer förfriskade än andra men det var nog uppskattat att jag kom en stund.
Jag har ju kännt alla dessa grabbar sen Max var liten så alla skrek
-tja mia
-Tja Max mamma
-Hej Maria
Och sen vart det kramkalas och sen tackade jag för mig så promenerade jag och Vilda hem igen.

Ungdomarna kom hem efter ca 2 timmar.

Bilder från i morse!





Hungrig tjej som tigger, kanske Max tappar nott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0