Teddybjörnen.

Man ska inte dömma nonn efter utseendet.

Jag läste en tjejs blogg ! hon skrev att när hon var på gymmet igår och där såg hon en biff ligga och grymta & styrketräna ! Hon tyckte han såg livsfarlig ut men rätt som det var så gav han henne ett jätte smile och var hur vänlig som helst, så hon sa samma sak, att man inte ska dömma nonn efter utseendet.

Då kommer jag direkt att tänka på Janne
Allas Teddybjörn som jag vet många har respekt för och som folk tror är lvsfarlig men är så lugn och snäll


Kia, Janne & Jag
Detta var i fredags.

Fotograf: Birgitta/Blondie


Kommentarer
Postat av: Kenneth

Om man inte kände karln så hade iaf jag inte öppnat dörren om han stod utanför ;-).

2010-05-11 @ 19:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0