Tisdag morgon!

Jaha i natt vaknade jag halv 4 av att jag glömt att stänga balkongsdörren, höll på att frysa ihjäl.

Sen somnade jag om och gick upp när Maxan åkte till praktiken klockan 05.20. jag är ganska trött nu..

Birgitta! Jag förstår om han vill åka till sin vän, det viktigaste är att vi ses. Tack för tipset med hyn. Hoppas du blir fin i håret.
 
Birgitta en riktig Heting.

För er som inte har läst Birgittas bok  Blondie än Gör det!!!!

Nu ska jag kolla nyheterna sen väcka Kalle.
Jag längtar till nästa helg för på Fredagen den 14/5 åker vi till Mamma och då ska vi göra stan & lager 157, Kalle vill ha ett par märkes jeans.


Här kan ni läsa lite om Elise som ska ha föreläsningen hos oss på Valla på Fredag klockan 19.

http://archive.corren.se/ostergotland/?articleId=4301827

Kramar till er alla..

Kommentarer
Postat av: Melina

svar:hha för många :)

2010-05-04 @ 10:05:07
URL: http://mmelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0