Tyvärr

Sandra Gick inte vidare.
Hon kom till Jury 1  där hon sjöng men hon tappade bort texten pga. trötthet
Den ena jury killen ville att hon skulle gå vidare och den andra inte så det blev ett nej!!!
Dom sa- välkommen tillbaka nästa år då är det 3:e gången gilt kanske.
Rebecka bangade ut för hon vart helt slut av att stå & köa
Jocke sjöng med kom inte vidare
Filip åkte hem pga. kylan
Sen har dom en kompis till som köade som heter crille men han vet jag ingenting om än. 
När Max & Sandra kom hem tog dom ett varmt bad och nu är klockan 16.30 & dom sover som stockar.

Men för mig är Sandra ändå en Idol som kämpade och vågade sjunga


Hon finns redan på afficher på stan

Nu ska jag strax kolla lite film, vet inte vilken jag väljer
Kanske Avatar.

Må bäst!
Birgitta ! Jag hoppas oxo på bra väder så vi kan sitta ute..

Maria

Kommentarer
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Hallå Vännen!

Fy fasiken vad trist det är, skit på teve, regn och rusk ute och inte en matbit i kylskåpet. Det enda jag har är måltidsersättningar fårn Itrim. Kan Du komma hit med en chokladask? I värsta fall tar jag en gurka.

Synd om lilla Sandra, men hon är värd en eloge som vågade ställa upp. Och jag känner på mig att det blir tredje gången gillt.

Nu har jag skrivit klart inlägget om Elise, och hon tyckte att det var jättebra. Det tycker jag också. Men som vanligt är det åt helsicke för långt.

Jag kan maila det till Dig. Kanske Du vill korta ner det och ha på Din blogg. Annars kanske den gulliga prästen uppskattar att läsa det?!

Nu går jag banne mig och lägger mig och drar något gammalt över huvudet.

Siss gott!

Biba


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0