1 månad

I dag är det en månad kvar till julafton.

Kylan har oss i ett järngrepp.

Vad ska ni önska er i julklapp?

                                                

Jag kommer nog önska mig julklappar i Spa tema
Typ massage & ansiktsbehandling vore najs.

Jag kommer att fira 4 små julaftnar denna Dec månad.

Den 12:e med Älsklingens hela släkt vi blir 36 st.
Den 18:e med min mammi och syster & barn (i Flen)
Den 22:a med mitt jobb & Ungdomar (jullunch)
Den 24:e med bara min familj (Jag, H, Max och Kalle) Mysfaktor 10 med film & gott & äta

Jag tycker faktiskt det e lite mysigt nu när snön faller och Lgh är julpyntad.

Nu ska jag strax se gol TV.

Love M


Kommentarer
Postat av: Jenni, mamma till Nova & gravid

Jag gillar presentkort, så det kommer nog jag önska mig av Christian.



Åh kan jag och Nova få komma förbi på jullunchen på FT? Vill lämna en liten sak till er då :) Kram!

2010-11-24 @ 23:24:58
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Oj, snacka om att fira in julen ordentligt!



Just nu önskar jag mig bara ett öga som är OK. Vaknade i natt av att det kändes som en kniv i mitt öga. Det gjorde så ont så jag började att gråta. Värken har inte släppt ännu och jag har svårt att se.

Kanske en propp?

Massor av kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0