Due Date

Kanon dag.

Vi har varit runt idag.
Vi började med lunch på Olerys och sen drog vi till Heron City

Vi gick runt i butiker innan filmen .

Filmen da???

Skiiiiit bra, den hade allt
Charmig, rolig & Kanon

Gå och se

Här kommer bilder från idag




Maxi

 
OLerys To day


Heron City


Kalle, Sandra & Max


Förresten min älskling kom med posten idag!
Love It och har saknat denna modell N95 Nokia


Vi har beställt ett nytt svart skal oxo så jag kan variera

I morgon ska jag på Halloweenfest på Jobbet
Jag lägger upp bilder i morgon på utklädda galningar
Det är en fest för ungdomarna.

                             Ha en underbar kväll !

Puss Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0