Före/Efter

Här kommer mina bilder och jag e jättenöjd
Pamela e en klippa och bästa frisören
Vi har någon form av frisör/psykolog timmar
Ni vet 2 tjejer som pratar om allt mellan himmel och jord-

I Love and Like



Före



Usch

Hm
Sjysst utväxt


Under tiden

Efter


Chokladbrunt med slingor

  

Min Pamela i Hemmaklädsel & hemma frisyr



Tack lillsnärtan...

Nu ska vi chilla och kolla film
Vi har hyrt 7 toppfilmer
Återkommer senare med betyg och titel

Love and Peace
                                M

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, det är alltid roligt med paket, synd bara att det var så tungt så jag inte kan hämta de själv :P Behöver hjälp! Snygg du vart i håret då =) kram kram

2010-11-11 @ 16:14:18
URL: http://malinrosand.blogg.se/
Postat av: Jenni, mamma till Nova & gravid

Jättesnygg hårfärg. Passar dig alldeles utmärkt!! <3

2010-11-11 @ 22:16:12
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/
Postat av: Annica

Va fiiiin du blev i håret finaste syster!!! Kramar

2010-11-12 @ 10:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0