Halloweenbilder.

Vi har haft en lyckad fest.
Jag är hemma nu och jag har Oscar & Nova med mig hem för dom ska sova här.

Här bjuder jag på lite bilder från dagen & Kvällen


Sofie


Albin


Yngve

Steffanie

Liam


Oscar & Nova

Rickard

Annica

Pumpan


Buffebord

Rickard bjöd på smörgåstårta för han har fyllt år
Tack

Anna-carin gjorde ansiktsmålning på alla barnen & mig


Me

Me again


Janne

lite mingelbilder

Denna lilla skönhet fick gå lös som hon ville med vattenfärgerna och resultatet vart super


Albin & Sogie igen

Pyssel/ansiktsmålningsrummet


Ha en superkväll, nu ska barnen ha mat

Natt Natt
Maria



Kommentarer
Postat av: sandra

hahaha fan va snygga ni var :D

2010-11-06 @ 20:29:15
URL: http://sandracarolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0