Jul pynt

Sitter & funderar på Julpynt

Jag skulle vilja ha en ljusslinga på balkongen, min mamma ringde precis och sa att hon köpt en och att det vart mysigt ..
(Jag har ingen elkontakt på balkongen  så det blir ett problem)
Jag vill nog julpynta nästa helg men jag har inte så mycket julsaker uppe varje år.
Jag har mest i Köket. Där har jag röda gardiner, röd matta och ljusstakar.

Sen har barnen stjärnor i sina fönster och sen har jag nonn liten stjärna i vardagsrummet.

Inget överdrivet.

Problemet för mig nu är att mitt källarförråd är överlastat med saker och precis vid ingången står en stor Frys.
Och alla mina julsaker står längst in..
måste  flytta på Frysen för annars måste jag köpa nytt.. Ha Ha Noppe.


Vi kommer vara hemma på jul
Funderar på vad man ska äta bara för ingen av oss diggar julmat.
Kanske hämtmat.

Det blir väl att vi firar jul den 12/12 som jag skrev om tidigare och sen ska vi hem till mamma nonn natt oxo innan jul.
Frågade mamma om hon vill fira med oss men hon jobbar både jul & nyår.

Frågor till er:

Julpyntar ni mycket?

Vart ska ni fira Jul?

Vad önskar ni er mest i Jul?

Puss & God natt
IA

Kommentarer
Postat av: Malin

Åååhh Tack så mycket. Men om jag ska vara helt ärlig så är jag lite förvånad av att jag går dit så som jag ska :) Jag kämpar, och kommer inte att ge upp för ens det är försent! Och det är inte försent nu, men skulle jag inte klara mina ämnen nu då äör de det... Men jag kör på =) kram kram

2010-11-16 @ 21:22:29
URL: http://malinrosand.blogg.se/
Postat av: Malin

tack, ja jag är rätt så förvånad själv över att jag klarar skolan :) ELLER det vet jag ju inte ännu, men jag hoppas och jag gör mitt bästa!



Jag ska fira jul hos mamma,och jag brukar jul pynta rätt mycket, men detta år blir nog rätt soft med jul saker, inte för mycket alls, tror jag kommer att nöjja mig med gardiner å lite andra små saker :)



Jag önskar nog mig inte något speciellt, men en bra julafton vore fint :)



Kram

2010-11-16 @ 21:25:01
URL: http://malinrosand.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: idag har vi fart runt som en raket hos mina vänner för att träffas innan vi åker på fredag :) hihi!! kom hem för en timme sedan och sen dess har vi packat :b hihi..



Har din dag varit bra?? :D

2010-11-16 @ 23:35:55
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Daniella

Vi ska vara hemma i år och förmodligen kommer Timpas mamma och två av hans systrar hit. Vi kommer pynta med alla de grejer vi har. Har inte så jättemycket, men iaf så det ser juligt ut i varje rum. Men det kommer bli premiär för det i år då Alexian börjar bli så pass gammal att han tycker att det är roligt och spännande med julen. Så i år ska vi slå till med en RIKTIG, all-in, Svensson JUL :)

2010-11-17 @ 12:59:15
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0