Julruchen är igång.

Hej allihopa!

I dag har jag verkligen haft fullt upp.

Min morgon började med att jag/vi får besök av min klient som jag är övervakare åt.
Han har sin första 8 timmars permis.



Sen hade vi också besök av Annica, Sami, Soni och Nicki


Annica


Soni

Kul & se er igen

Under tiden vi hade besök så upptäckte vi att det var jätte blött på vårt vardagsrumsgolv
Vi trodde kanske Soni hade spillt något men då visar det sig att det läcker in vatten från taket.
Det hängde vatten i taket och droppa ner på hela parkettgolvet
Nu jäääävlar Akelius har jag fått nog.
Jag vill ha en ny Lgh.
Ska ringa dom på Måndag.

Senare på dan åkte vi på en shopping runda och det var helt hysteriskt med folk
Julhysterin har börjat.

Vi var i Farsta och i Länna köpcenter. På rusta var det helt galet.
Kolla bilden


Kolla köerna, dom ringlade sig långt långt bak.
Jag köpte nya vita ljusstakar till mitt kök.

Sen var vi på Citygross & Willys.
Willys har köttfärs för 29 kr kg så jag köpte 6,6 kg till jobbet och 6,6 kg hem.
Jag kommer se ut som en förbannad köttfärsrulad sen.

Min vän var också gullig och röjde i källaren så jag fick upp mina julsaker så risken finns att jag sätter upp allt i morgon men jag kan inte hitta mina julgardiner och min röda julmatta

Ja Ja nu ska jag inte trötta ut er med mitt tjat

Jo förresten! Jag måste bara säga att vi åt skitgod mat, lövbiff, pommes och Bea

Puss på er
M




Kommentarer
Postat av: malin

okej, bra då vet jag det! kram kram

2010-11-20 @ 21:51:12
URL: http://malinrosand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0